2010. július 30., péntek

Lappföld szafari - 7. nap: Hazaút Ouluból

A szokatlan meleg kissé megkeserítette utolsó éjszakánkat, mert habár a bérelt kis bungaló remek volt, olyan meleg lett odabent, hogy nem tudtunk rendesen aludni. Már kora reggel hat előtt felébredtem, s nem sokkal utánam Botond is. Hogy a többieket ne zavarjuk, átöltöztünk fürdőruhába s lekocogtunk a tengerpartra, ahol egy kora hajnali úszással dicsértük a gyönyörű napfölkeltét. Ez után még szusszantunk egyet otthon, s egy kényelmes reggeli után elindultunk a mintegy hatszáz kilométeres hazaútnak.
Az út a tengerparton haladt egészen Vaasaig, az ebédre Kalajokiban került sor egy nagyon szép tengerparti étteremben. Ezután már nem nagyon álltunk meg a kötelező kétóránkénti vécéprogramot leszámítva, s így este háromnegyed nyolckor megérkeztünk Kangasalába. Mindenki alaposan elfáradt, az előszobában nagy halom szennyes ruha tornyosul, de mindenki jól érezte magát, de a hazaérésnek is mindenki nagyon örül. Mindezekhez jön ráadásképpen, hogy a nagy napsütéseknek, strandolásoknak köszönhetően mindenki kellően lesült. Meg is beszéltük Zsuzsival, hogyha Finnországban is ilyen jól le lehet barnulni, akkor jövőre se a Bahamákra megyünk nyaralni! :-)