2008. január 24., csütörtök

Csomag

Hétfő reggelre végre megérkezett a várva várt hó. Előkerültek a szánkók, és az ovisokkal már megejtettünk egy kis délutáni szánkózást is.
Kedden a munkahelyemen menetrend szerűen beütött a számítógép krach, ezúttal két gép merevlemeze törlődött csont tisztára, többek között az enyém is. Szerencsére hétfőn este még lefutottak a biztonsági mentések, így eredmény nem veszett el, csak az idő, amit most megint az újrainstallálásal kell töltenem. Ráadásul újratelepítés után az R program, amit használnom kellene, összeveszett az X szerverrel valami betűkészleteken, és nem hajlandó ábrákat csinálni, holott naná, hogy most épp ez lenne a feladatom. Annyira szerencsére nem vészes a helyzet, mert a latopomon is minden fel van instalálva, így azon meg tudom csinálni az ábrákat időre (kopp-kopp...).
Kedden délután Zsuzsi magyar órára vitte Botit, és én hoztam haza az ovisokat. Ekkor esett meg az a bizonyos délutáni szánkózás is. Közben híreket kaptunk arról is, hogy esetleg lesz egy lakónk a jászfalusi lakásunkba. Ennek bevallom nagyon örülnék, kíváncsian várom a szombatot, amikor kiderül, hogy mennyire komoly a dolog, illetve a részletek.
Szerdán megérkezett Anyától a csomag. Szép testes példány volt, de hamar szétszedtük. Volt benne Botinak egy könyv, ami nagyon tetszett neki, felfedezőkről szólt. Szerintem estére már ki is olvasta, mert egész délután azt bújta. Balázs teljesen odavolt a Thomasos DVDtől, de csak kettőt nézhettek meg róla, mert hát ugye több nap, mint kolbász. Vica szokás szerint a különféle ruhákat és ékszereket próbálgatta, meg persze az aszalt almát dézsmálta.
Szerda este még beszéltünk Zsuzsi szüleivel is, először, mióta elutaztak, mert otthon rossz volt a gépük. Zsuzsi már nagyon várta, hogy beszélgethessen velük, remélem most már gyakrabban kerülhet majd erre sor.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Csabusch! Ha nem is Tobisch. Szóval negyot nosztalgiáztam a feljegyzsek lvasása közben. legjobban Balázs és a WC leírás tetszett, h szárnyakat kapott a finn tudásod.
Namost azon próbálkozom, h ezt a megjegyzést lássad. de itt vmi olyat ír, h csak a Te beleegyezésed után teszi közhírré, vis akkor fogom megtudni, megkaptad-e? Nem úgy mint a babaszobában, ahol nincs ilyesmi. Én is írtam a blogomba, remélem megkaptad a kiajánlást. Meg a Picasába is tettem képeket és kiajánlást, de nem tudom, megkapták-e mert lehet h nem olyanok a beállításaim? A Zsbinak is küldtem kiajánlást.
Bapuf