2009. március 10., kedd

Születésnapok

Szombat volt a nagy nap, Zsuzsi születésnapja. Már régóta készültem és tervezgettem az ajándékot, és végül egy gyümölcstea készítő edényre esett a választás, meg sajtvágóra, és egy régóta a kívánságlistára vett pénztárcára. Szombaton reggel, mert azért a hajnali ébresztő nem maradhatott ki, elénekeltük a „Boldog születésnapot”, és mindannyian meggratuláltuk Zsuzsit. Délelőtt sífutás volt a program, és ebédre remek gombás borjúragu készült. A délutáni alvás után Móniékhoz voltunk hivatalosak babazsúrra, mert Daninak is mostanában van a szülinapja. Jó sokan jöttünk össze, és remek volt a hangulat. A fiúk videójátékoztak (mondjuk ezt éppenséggel nem nagyon szeretem, mert egyszerre csak maximum ketten játszhatnak, a többiek meg nézik), a lányok pedig babáztak. Eközben a felnőttek tortilláztak, és megettük a gyerekek által meghagyott sütiadagokat, és persze ment a beszélgetés. Hamar elrepült a délután, régen nem kapcsolódtam ki ilyen jól, és Zsuzsi is hasonlóan. Vasárnap igyekeztünk kipihenni az előző napi fáradalmakat, így délután csak egy rövid játszóterezésre futotta. Este beküldtük Zsuzsi következő álláspályázatát, remélve, hogy ezúttal sikerül majd elnyerni ezt a posztot. A hely megint csak ugyanabban az intézetben van, ahol én is dolgozom, egy szinttel lejjebb. Ezúttal egy jó nevű és jól működő, bejáratott csoportról van szó, a téma pedig a prosztatarák molekuláris biológiája. Talán még az előzőnél is jobban passzolna Zsuzsi igényeihez és képzettségéhez. Egyszóval ismét nagy reményekkel nézünk a jövőbe, és várjuk, hogyan alakul az álláshelyzet.

Nincsenek megjegyzések: