2008. május 20., kedd

Névnap és influenza

Szerdán volt Virág tavaszünnepe az óvodában. Az egész család hivatalos volt mert Vica is szerepelt, nyuszika és macika is volt a dalocskákban, amiket előadtak. Apai májam persze csak hízott és hízott. Sajnos már az előadás alatt is éreztem a közelgő influenza első szelét, és mint kiderült, nem véletlenül. Csütörtökön a munkahelyen bioiformatika nap volt, a hallgatók posztereken bemutatták eredményeiket, és egyáltalán, ismerkedhettek egymással. Az eseménnyel egybekötve a főnökömet megköszöntötték ötven éves születésnapja alkalmából. Nos, ezek miatt én is bementem, bár erősen éreztem, hogy jobban tenném, ha otthon maradnék. Péntekre végül teljesen levert a lábamról a kór, így otthon maradtam.
Pénteken volt Botond nevenapja. Egy LEGO készletet kapott, amiben van tűzoltó és mető autó illetve rendőr helikopter. Nagyon örült neki, a rendőr autót teljesen egyedül nagyon ügyesen összerakta a tervrajz alapján. Balázs persze rögtön szerette volna megkapni a mentőautót, de hát ugye azért azt nem lehet. E helyett elővettük a LEGO dobozt, és szombaton ment az építkezés. Szombatra sütögetésre lettünk volna hivatalosak Móniékhoz, de a betegség miatt lemondtuk, különösen hogy Zsuzsi is kezdte rosszul érezni magát.
Vasárnap elsőáldozás volt a misén, kellően nagy tömegek által kísérve. A sütizésről elég hamar eljöttünk, és különösebb kaland nélkül értünk haza. A rendszeres délutáni alvásnak köszönhetően hétfőre már valamivel jobban voltam, de még maradtam otthon. Botond aznap nagy matek dolgozatot írt, és a saját bevallása szerint jól sikerült neki. Elmentem Zsuzsival a boltba, mert ő egyre kevésbé érezte magát jól, és együtt bevásároltunk a hétre. Vettünk még Lucusnak egy etetőszéket is, így átrendeződött az asztalnál az ülésrend. Vicát kicsit győzködni kellett, hogy nem olyan nagy baj, hogy most nem ő ül az asztalfőn, de ma reggelre már nem volt ez probléma. Vettünk még egy kis grillezőt is, ami Zsuzsinak régi szíve vágya volt, és délután ki is próbáltuk. Ha jobb idő lesz, akkor lehet majd mindenfélét grillezni a kertben.
Hát, ilyen volt ez a nem túl kellemes hétvége. Remélem, hamarosan már teljesen levonul az influenza, és ki tudjuk használni az egyre szebb időket mindenféle kinti programokkal.

Nincsenek megjegyzések: