2008. augusztus 18., hétfő

Munkás hét

Hát elkezdődött az új tanév. Botond elkezdte a második osztályt, Balázs az eszkarit (iskola előkészítő év az oviban), Virág pedig a második évét az oviban, és most már nem is a legkisebbek között. Zsuzsinak (és Lucinak) újra itt vannak a csendes otthon ülős hétköznapok, nekem meg a munka. Az elmúlt héten ott folytatódott a hajtás, ahol a nyaralás előtt abbamaradt. Két cikket kellett befejezni, ami elég nagy kihívás volt, de sikerült. Már csütörtökön beküldtem az egyiket, a másik pedig elkészült péntek délutánra, bár a beküldés hétfőre csúszott. Ezzel már csak két cikk van, amit a közeljövőben be kell fejezni, és akkor vissza lehet zökkenni a szokásos ügymenetbe, őt, netán a kutatási munkához is hozzájutok majd.
A hétvégén megpróbáltunk kímélő üzemmódba kapcsolni, több kevesebb sikerrel. Péntek óta Luci már nem kap éjjel szopizni, ami azt jelenti, hogy én megyek át, ha éjjel sír. Ez persze nem csökkenti a kialvatlanságomat, de talán hosszú távon. Én bízok...
Múlt szombaton megnéztük A Karib tenger kalózai első részét, (A Fekete Gyöngy átka), most szombaton pedig a második részt (Holtak kincse). Hát, nem olyan jó, mint vártam, de azért nézhető. Helyenként túl stresszes, de a végére már kissé elfogytak az ötletek, szerintem a második rész végére kissé leült a film. Kíváncsian várom a harmadikat (talán jövő szombaton - A világ végén). A verkfilmben azt ígérték, hogy az volt a cél, hogy minden idők legjobb kalózfilmjét csinálják, ami után már senki nem akar ilyet forgatni. Hát, annyi biztos, hogy eddig előszedték az összes kalózokkal kapcsolatos motívumot (a Bolygó Hollandi, a hajókat lehúzó kalmár), és hiper realisztikusan belerakták a filmbe, de hogy ettől lenne minden idők legjobb kalózfilmje? Na, majd meglátjuk. A vasárnap délutáni esőszünetben pedig sor került a Három testőr klasszikusra is. A gyerekek nagyon lelkesedtek, bár a kicsik persze még nem tudnak követni egy ilyen átfogó történetet. Még az is kérdés, hogy a Boti tudja e.
Az új hét ismét mozgalmasnak ígérkezik, kedden a főnök búcsúpartija lesz, ugyanis egy évre Angliába távozik sabbatical évre. Csütörtökön pedig Boti szülinapja, és még nem csináltam meg neki a meghívóit. És emellett persze a szokásos munka.

Nincsenek megjegyzések: