2008. január 4., péntek

Új esztendő

Az óév egész éjjelen át tartó tűzijátékkal búcsúzott, de hála a remek hangszigetelésnek, azért egész jól aludtunk. Az új évet kissé másnaposan kezdtük (mert azért Luca szükségesnek tartotta a fél ötös felkelést), de aztán egyre jobban visszatértünk a szokott napirendhez. Reggel nyolc körül kelünk fel, és utána buzgón tornázunk Rubint Rékával :-D Én Ugyan nem rajongok Réka stílusáért, de a tornája az tuti jó. Az első pár napon eszméletlen izomlázam volt (és Zsuzsinak is), továbbá a vállerősítésnél még a bemelegítést is alig bírtam végigcsinálni. De most már jobban megy, majdnem végig bírtam minden programot, és izomfájás sincs már utána. És a hátam se fáj mióta tornázunk, aminek nagyon örülök. Remélem akkor is tudjuk majd folytatni a rendszeres reggelitornát, amikor Zsuzsi szülei hazamentek. Ez egy nagy segítség most, hogy lekötik Lucát, amíg mi ugrálunk a torna címszó alatt.
Minden nap délelőtt és délután nagy sétákat teszünk, ami szerintem nagyban emeli a gyerekek jó hangulatát, és a felnőttekét is. Mint látható, végre megérkezett a hideg, és némi hó is van, még ha nem is sok. De ma pl. -10 fok van, és vasárnap estétől nagy havazást ígérnek.
Sajnos a sok kinti programnak köszönhetően este már nagyon fáradtak vagyunk, így filmnézésre nem nagyon marad szufla. Az egyetlen érdekes program mostanában a puzzlézés volt.

Nincsenek megjegyzések: